هوش مصنوعی رایانه ها و ماشین ها را قادر می سازد تا توانایی درک ، یادگیری ، حل مسئله و تصمیم گیری ذهن انسان را تقلید کنند. در بیان مزایای استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها می توان به خودکار کردن روالهای دستی، بهبود مدیریت، بازاریابی و تبلیغات، شخصی سازی پیشنهادهای مشتری. پیش بینی نتایج اشاره نمود. بی شک این حوزه طیف وسیعی از پروژه ها را شامل می شوند از رباتهای فعال در کارخانه ها گرفته تا نرم افزار ها و اپلیکشنهای موجود در گوشی های همراه . تعیین نیاز شما و ارائه راه حل مناسب یکی از اساسی ترین فازهای پروژه می باشد.
فراوانی تنوع پروژه های هوش مصنوعی به اندازه ای است که به جرات می توان گفتن قابلیت بسط داده شدن به هر کسب و کاری را دارا می باشد. بسته به نوع فعالیت و نیاز سازمان میتوان پروژه های مختلفی در زمینه های داده کاوی، بهینه سازی روند های سازمانی، شخصی سازی تجربیات مشتری، پردازش متن، پردازش تصویر و ... تعریف نمود .
بهره وری و سودآوری بیشتر
سرعت بخشیدن به کسب و کار
قابلیت های جدید و توسعه مدل کسب و کار
تحلیل نیاز های مشتری
کیفیت بهتر
نظارت بیشتر
تعریف اهداف پروژه
تهیه و تحلیل داده ها
آماده سازی مدل
تفسیر خروجی ها
پیاده سازی
تست و بهبود